Posted by Steve Reed on Feb 22, 2018
REACHING OUT TO OUR COMMUNITY
For anyone who hasn't been by Laguna Park lately, please take the time to stop and see the progress being made on the Community Stage. With the help of Club Rotario Los Barriles, Club Deportivo, San Juan Capistrano Rotary, Baja Shakespeare, Quadman and numerous other local businesses and individuals, we have raised the funds needed to complete Phase One of the Laguna Park Improvement Plan and hope to have the stage completed by March 24th for the opening of Samanta Santa. We still have a long way to go and are reaching out for help. Our goal is to complete all phases of the project prior to the end of April, but it will require additional Individuals and businesses to step forward and donate the remaining money needed.  Donations in amounts of $100 (Bronze), $250 (Silver), or $500 (Gold) will receive special recognition on a plaque to be dedicated at the park next fall. Donations can be dropped off at Homes and Land of Baja, and 7 Sea's Property management. No amount of money is too small. Help build a better future for the kids in our community. Any questions contact Ken at bajadays@aol.com

LLEGANDO A NUESTRA COMUNIDAD
Para cualquiera que no haya estado en Laguna Park últimamente, tómese el tiempo para detenerse y ver el progreso que se está logrando en el Escenario de la Comunidad. Con la ayuda del Club Rotario Los Barriles, Club Deportivo, San Juan Capistrano Rotary, Baja Shakespeare, Quadman y muchas otras empresas y personas locales, hemos recaudado los fondos necesarios para completar la Fase Uno del Plan de Mejora de Laguna Park y esperamos tener la etapa completada el 24 de marzo para la apertura de Samanta Santa. Todavía tenemos un largo camino por recorrer y buscamos ayuda. Nuestro objetivo es completar todas las fases del proyecto antes de fines de abril, pero requerirá que individuos y empresas adicionales den un paso al frente y donen el dinero restante necesario. Las donaciones en montos de $ 100 (Bronce), $ 250 (Plata) o $ 500 (Oro) recibirán un reconocimiento especial en una placa que se dedicará al parque el próximo otoño. Las donaciones se pueden depositar en Homes and Land of Baja y en la administración de 7 Sea's Property. Ninguna cantidad de dinero es demasiado pequeña. Ayuda a construir un futuro mejor para los niños de nuestra comunidad. Cualquier pregunta contacte a Ken en bajadays@aol.com.