Posted by Steve Reed on Nov 04, 2019
2019   TASTE OF EAST CAPE / EL SABOR DE CABO DEL ESTE
The 2019 Taste of East Cape happens December 7th at Laguna Park in Los Barriles.
Fifteen restaurants compete for the titles of The Best of East Cape. You get ten tastes, plus a beverage, a coffee, and a dessert. Live entertainment by Revolving Door and you can dance the weight off you just gained from all the great choices. Get your tickets beginning November 18th at the Los Barriles Saturday Market, Homes & Land, LB Property Services, Baja Properties, Coldwell Banker, or from any Rotary Club member. The Taste sold out early last year, so be sure to get your tickets well in advance!

El Sabor de Cabo del Este 2019 se llevará a cabo el 07 de Diciembre en el Parque La Laguna, en Los Barriles.
15 restaurantes competirán por el título del "Mejor de Cabo del Este". Tendrás 10 opciones más una bebida, un café y un postre. Habrá entretenimiento en vivo por Revolving Door y podrás bailar todas las calorías consumidas en los deliciosos restaurantes. Obtén tus boletos a partir del 18 de Noviembre en Homes & Land, LB Property Services, Baja Properties,  Coldwell Banker, o con cualquier Miembro del Club Rotario. Los boletos se terminarn rápido cada año, así que asegúrate de comprarlos con tiempo!.