Every year while some of the world’s best athletes prepare for the final day of competition at one of the world’s most challenging kiteboarding sites, a small cluster of over the hill but not run over volunteers set up on the beach and prepare to feed free hotcakes to a thundering herd.   Rotary Club of Los Barriles puts on a free pancake breakfast on the beach every year on the last day of the Lord of the Winds event. The Head Flipper, Ivan Kaiser, this year conspired with Hand Flippers Larry and Monica Hill, Jim Wenger, and Dennis O’Brien to fill the bellies of all who came. Four hours of batter splattering and twists of the wrists later, hundreds of people had enjoyed a free meal at the beach, and all the Flippers had long before lost count of the number of hotcakes they'd served. Thank you, Ivan Kaiser, for keeping this tradition alive.  (Photos by John Daugirda)

Cada año, mientras que algunos de los mejores atletas del mundo se preparan para el último día de competición en uno de los más complicados del Mundo de kiteboarding, un pequeño grupo de sitios a través de la colina, pero no se ejecutarán a través de los voluntarios en la playa y preparar para alimentar los panqueques gratis a una manada de trueno. Rotary Club de los Barriles se pone un panqueque libre desayuno en la playa cada año en el último día de El Señor de los vientos. El Jefe Flipper, Ivan Kaiser, este año conspiró con aletas de mano Larry y Monica Hill, Jim Wenger, y Dennis O'Brien para llenar los estómagos de todos los que vinieron. Cuatro horas de bateador salpique y giros de las muñecas más tarde, cientos de personas han disfrutado de una comida gratis en la playa, y todas las aletas mucho antes había perdido la cuenta del número de panqueques que habían servido. Gracias, Ivan Kaiser, para mantener viva esta tradición. (Fotos por John Daugirda)